سایت پرسشنامه وپرسشنامه های استاندارد

سایت پرسشنامه وپرسشنامه های استاندارد

سایت پرسشنامه وپرسشنامه های استاندارد

سایت پرسشنامه وپرسشنامه های استاندارد

سایت پرسشنامه وپرسشنامه های استاندارد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دریافت پرسشنامه استاندارد  شهرت سازمانی همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss  پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی

پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی فومبران و ونریل(۲۰۰۳) شامل ۲۶گویه و هدف آن بررسی میزان اعتبار سازمان می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

در تحقیقات روابط عمومی معاصر، ” شهرت” سازمانی، به عنوان مفهوم کانو نی و مهم برای نشان دادن ارزش روابط عمومی در یک سازمان پیشنهاد شده است. لذا از طرف ی دیگر، شهرت سازمانی به عنوان یکی از عوامل موثر بر  و یژگی های رفتار ی کارکنان در سازما نهای مختلف نگریسته میشود(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است

 

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

پایاییپایایی و روایی: دارد

نوع فایلنوع فایل: ورد آفیس (زیپ)

منبعمنبع: دارد

پایایی تعریف مفهومی: دارد

نوع فایل مقاله بیس پرسشنامه : دارد ( یک مقاله معتبر پژوهشی جدید)

پایایی فایل خام spss پرسشنامه: دارد(به راحتی می توانید داده ها را وارد spss کنید)

تفسیر و توضیحاتتفسیر و نمره گذاری: دارد

پایایی گارانتی: دارد

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی